در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • رویه های ارسال و بازگرداندن کالا

نحوه ارسال سفارشات شهرستانها

ارسال سفارشات سایر شهرها (به جز شهر زنجان) توسط اداره پست و پست سفارشی انجام خواهد شد.

هزینه ارسال برای خریدهای بالای سیصد هزار تومان رایگان می باشد. هزینه ارسال برای خریدهای کمتر از سیصد هزار تومان مبلغ ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

نحوه پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت می باشد.

سفارشات پس از دریافت و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و طی دو الی شش روز کاری بعد از دریافت سفارش پردازش شده و تحویل مشتری داده خواهد.

نحوه ارسال سفارشات داخل شهر زنجان

ارسال سفارشات داخل شهر زنجان و مناطق 4 گانه شهری زنجان توسط پیک موتوری مانند اسنپ انجام خواهد شد.

هزینه ارسال در داخل شهر زنجان برای خریدهای بالای سیصد هزار تومان رایگان می باشد. هزینه ارسال برای خریدهای کمتر از سیصد هزار تومان مبلغ ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

در صورت بروز هر گونه مشکل در دریافت کالا یا برخورد نامناسب پیک موتوری و یا عدم رعایت نکات بهداشتی حتما به ما اطلاع دهید تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

سفارش شما حتما می بایستی درب منزل تحویل داده شوند و همکاران ما در پیک موتوری اجازه ورود به منزل شما را ندارند.

نحوه پرداخت سفارشات به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت می باشد.

سفارشات داخل شهر زنجان پس از دریافت و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، حداکثر 12 ساعت کاری بعد از دریافت سفارش پردازش شده و تحویل مشتری داده خواهد.

دریافت حضوری سفارشات: جهت رفاه حال مشتریان عزیز میتوانید پس از انتخاب محصولات، نحوه ارسال را تحویل حضوری در داروخانه انتخاب نمایید. سفارشات شما تا سه ساعت بعد پردازش و بسته بندی شده و پس از آن میتوانید با مراجعه حضوری به داروخانه محصولات خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

  • رویه های بازگرداندن کالا

همه ی تلاش ما در دارونا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت هفت روز بعد از دریافت کالا و طبق شرایط زیر برای بازگرداندن آن اقدام کنید:

  • اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
  • اگر محصول خریداری شده آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری داشته باشد.
  • اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محصول دریافتی مطابق با بندهای فوق، لازم است حداکثر تا زمان ۷ روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی دارونا رسانده( از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما) و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (۷ روز کاری)، مسئولیتی متوجه دارونا نخواهد بود.

لازم به توضیح است که در هر صورت این پروسه حداکثر ظرف سه روز کاری انجام خواهد شد و فروشگاه اینترنتی دارونا هزینه ارسال کالای تعویض شده را نیز برعهده خواهد گرفت.

چنانچه اصالت و سلامت کالا توسط شرکت گارانتی تایید شده باشد، در صورت نقص فنی باید از طریق شرکت گارانتی پیگیری شود.

نکته: چنانچه کالا را به صورت حضوری تحویل بگیرید، شرایط 7 روز ضمانت کالا ملقی خواهد شد.

توجه: در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود، بنا به دستور معاونت غذا و دارو امکان مرجوعی محصولات داروخانه به دلیل انصراف از خرید وجود ندارد.

در صورت  تایید مرجوعی کالا توسط دارونا، مبلغ فاکتور به شماره حساب معرفی شده توسط مشتری واریز خواهد شد.

در صورتی که ایراد محصول ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی توسط مشتری باشد مرجوع نخواهد شد و محصول به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش محصول، محصول به مدت ۷ روز به صورت امانت نزد دارونا باقی می‌ماند و پس از این مدت دارونا هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی محصول بر عهده نخواهد داشت. چنانچه محصول خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه محصول بازگشتی، هدیه محصول و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود. لطفا پس از هماهنگی با دارونا محصول خود را مرجوع نمایید.

دسته بندی ها
آرایشی
بهداشتی
مکمل دارویی
مکمل ورزشی
محصولات جنسی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک