هد اند شولدرز (H&S) یک برند آمریکایی شامپو ضد شوره و بدون شوره است که توسط شرکت مادر Owner Procter & Gamble تولید شده است و محصولات مراقبت از مو را از طریق فروشگاه های خرده فروشی بازار انبوه در سراسر جهان تولید و به بازار عرضه می کند.
در 1 ژانویه 1961 در منهتن در ایالات متحده معرفی شد و از شعار NO AMERICA AND WORLD استفاده شد. ماده فعال ضد قارچی در هد اند شولدرز پیروکتون اولامین است که برخی از انواع "قدرت بالینی" حاوی دی سولفید سلنیوم است.
این شامپو "نام تجاری شماره یک شامپو ضد شوره و بدون شوره سر آمریکا و جهان" بود، و اشاره شد که یک برند مراقبت از مو به اندازه هد اند شولدرز، یک بیست ساله، دلارهای تبلیغاتی دریافت می کند. با وجود اینکه یک شامپوی "دارویی" است، هیچ برند دیگری با فروش آن مطابقت ندارد. این برند مدتهاست تحت عنوان «شما هرگز شانس دومی برای ایجاد یک تأثیر اولیه ندارید» به بازار عرضه شده است، که به عنوان نمونهای از «بازاریابی اضطرابی» که معمولاً توسط پراکتر اند گمبل برای افزایش فروش با ایجاد ترس از اجتماعی استفاده میشود، معرفی شده است. عواقب مرتبط با شرایطی که محصول ادعا می کند به آن رسیدگی می کند. با این حال، فروش محصول کاهش یافت، پدیده ای که به دلیل گسترش بیش از حد نام تجاری به انواع بسیار زیاد، با فروش بیش از 30 نوع هد اند شولدر به شمار می رود.
زمانی که شروع به کار کرد، تنها راهحلهای موجود برای شوره سر، استفاده طاقتفرسا بود، بوی بدی داشت و باعث میشد موهای سر صاف شود و این کافی نبود.این برند اولین برندی بود که محصولی را تولید کرد که در از بین بردن شوره سر و مقابله با علت اصلی آن مؤثر بود. همچنین مزایای اضافی مانند مرطوب کننده ها و عطرهای تازه را اضافه کرد تا استفاده از آن لذت بخش شود.
محصول با اسم رمز Head & Shoulders بالاخره آماده آزمایش در بازار شد. آنقدر موفق بود که سال بعد در سراسر آمریکا راه اندازی شد. وقتی محصول بیرون آمد، فرمول کرم بود اما توانست استفاده از آن را آسانتر و دلپذیرتر کند.
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .