کلوس آپ (Close Up) از سال 1965 به صورت یک خمیر دندان ژلی عرضه شد که در آن از دهان شویه و سفید کننده برای خوشبویی و سفیدی بیشتر دندانها استفاده شده بود. این محصول، از مشهورترین برندها در زمینهی بهداشت دهان و دندان است که در برزیل، آسیا و آفریقای جنوبی فروخته میشود.
داستان این شرکت در سال 1965 آغاز می شود زمانی که Closeup اولین برندی بود که یک خمیردندان ژلی حاوی دهانشویه به بازار آورد. امروزه تیم متخصصان کلوس اپ به توسعه خمیردندان های جدید با پشتیبانی از فناوری های اثبات شده از نظر بالینی ادامه می دهند و بر محافظت از حفره، سفید شدن قابل مشاهده و طراوت برتر تمرکز می کنند. خمیردندان CloseUp در فیلیپین ، پرو ، آرژانتین ، اندونزی ، سریلانکا ، هند ، ایران ، برزیل ، روسیه و بنگلادش نیز موجود است. همچنین یکی از مارک های برتر در هند است که همچنان از موانع اجتماعی عبور می کند.
خمیر دندان یکی از محصولات بهداشتی بوده که به منظور پاکسازی دهان بوده و باید تاثیرات مطلوبی داشته باشد. به همین دلیل باید از مواد اولیه موثر و مفید در آنها استفاده شود. لذا شرکت ها به صورت تخصصی فعالیت داشته و مواد مطلوب را بهره می گیرند.
شرکت کلوس آپ در تولید انواع خمیر دندان ها از موادی بهره می گیرد که کیفیت عالی داشته و می تواند دندانها را به خوبی از مواد مخرب حفظ کند.
Closeup معتقد است نزدیک شدن به کسی که دوستش دارید یک حق جهانی است. این شرکت می خواهد به مردم الهام بخشد تا جاذبه متقابل را به دور از شک و قضاوت دیگران به عمل تبدیل کنند.
CloseUp از زمان شروع کنوانسیون ها چالش برانگیز بوده است. این شرکت بر آنچه واقعاً بیشتر برای مردم مهم بوده تمرکز کرده است- اعتماد به نفس برای نزدیک شدن. با این حال ، کلوس اپ همچنان موانع زیادی مانند سنت یا طرز فکر فرهنگی بر سر راه خود دارد. کلوس اپ مأموریت خود را برای کمک به شکستن این موانع قرار داده است تا به مردم اعتماد به نفس و آزادی نزدیک شدن به کسی که دوست دارند را بدهد. علاوه بر آن Closeup متعهد است و در حال یافتن شرکای مناسب برای حمایت بیشتر از جوانان است.
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .